poniedziałek, 5 listopada 2012

Darmowe próbki produktów dla dzieci

     Jeszcze będąc w ciąży często przesiadywałam przed komputerem. Szukałam informacji na temat ciąży i opieki nad dzieckiem. Pewnego dnia natknęłam się na stronę: www.bebilon.pl oprócz wielu ciekawych porad po zarejestrowaniu się na stronę internetową otrzymałam paczuszkę pocztą, która zawierała: poradnik przyszłej mamy oraz małego pluszowego misia. Teraz mój synek ma prawie 6 miesięcy i otrzymałam kolejną przesyłkę z próbką mleka modyfikowanego bebilon 2, śliniaczkiem i poradnikiem o żywieniu. Polecam zarejestrowanie się na tej stronie.
   Kolejną firmą która przysyła darmowe próbki kosmetyków do pielęgnacji jest Johnsons Baby, również wystarczy się zarejestrować na stronie http://www.johnsonsbaby.com.pl-warto wypróbować kosmetyki dla dzieci przed zakupem całego opakowania danej firmy ponieważ wiele dzieci ma alergię na niektóre składniki.
  Wchodząc na stronę www.hipp.pl i rejestrując się otrzymujecie również pocztą paczuszkę z produktami tej firmy. W moim przypadku były to próbki kosmetyków, herbatek i słoiczki z deserkiem i zupką.
  Jest jeszcze: www.bebiklub.pl oprócz fachowych porad dołączając do klubu dostajecie próbki mleka bebiko i bierzecie udział w licznych konkursach z fajnymi nagrodami.
Fajne konkursy, ciekawe artykuły i próbki produktów otrzymacie również odwiedzając stronę i rejestrując sie na stronie : www.bobovita.pl
 Wszystkie te strony mogę polecić ponieważ przetestowałam każdą z nich i od każdej z tych firm otrzymałam przesyłki z produktami do wypróbowania.
 Dla bardziej cierpliwych jest jeszcze www.streetcom.pl...jednak aby testować produkty (różnego rodzaju) z danej kampanii trzeba regularnie wypełniać ankiety, no i nie zawsze zostaje się wybranym do testów. Trzeba się najpierw zakwalifikować. Mnie się udało kilka razy. Testowałam papierosy dwukrotnie, pasty i płyn do płukania jamy ustnej Colgate, odświeżacze powietrza Ambipur, budynie z wapniem z firmy Winiary oraz bulionetki firmy Knorr. Po otrzymaniu paczki należy podzielić się produktami ze znajomymi, rozmawiać o nich i wysyłać raporty z rozmów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz